• Registruotis
Pagrindinis Naujienos

"Through the Grinder: Refining Diablo III's Game Systems."

 

 

Skaityti daugiau...

Diablo II LOD Serveris

 images copy

 

Sveiki mieli Diablo II bei Diablo III žaidėjai.

 

Su dideliu džiugesiu norėčiau jums pranešti, kad visai neseniai atsidarė naujas, o galbūt ir senas kiek labiau pažengusiems Diablo II fanams serveris. Turbūt visi labiau žaidę Diablo II pamenam, kad kažkada senai senai gyveno toks serveris Kobra. Žinoma, Daugelis galbūt ir nepamenat, bet Diablo II LOD veteranai manau tikrai žino apie ką aš kalbu:) Taigi. Lietuvos Merginų Gaming Projektas www.Ladie.lt arba www.Ladies.lt Tikrai nenustoja stebinti Lietuvos žaidęjų ne tik savo dailiomis, bei taikliai žaidžiančiomis panelėmis, bet ir ryžomės sukurti tokį žaidimo serverį, kurio Lietuvai būtent reikėjo! Remdamasi mūsų ilgalaikiu gyvavimui nuo 2004m Kovo 21d. Galiu drasiai teigti, kad galite drasiai prisiminti tuos laikus kai žaisdavote Diablo II turnytus, Duelius, bei lakstydavot it patrake mf runus ieškodami itemu, kad tik galetumėte susikurti gerą patvarų duel char'ą. Nuo šiol galite vėl tai daryti! Serveris stovi ant naujo, patvaraus bei itin kokybiško serverio. Tad visas žaidimas jums suteiks tikrai daug laimės bei palinkės jums didžiulės sėkmės varžantis su kitais šio žaidimo gerbėjais :)

1.0.8 naujienos

naujienos108

 

Per paskutinę savaitę Diablo3 kūrėjai paskelbė gan daug naujienų ir gan neblogų pakeitimų žaidime, kad būtų aiškiau pasistengsiu pateikti kas mūsų laukia 1.0.8 pagal paskutines naujienas. Kol kas patvirtinti 3 dalykai.

 

Mob density
Acts 1, 2, and 4 will be receiving some adjustments in Inferno difficulty games. We want to try to make all of the acts as comparable as possible so that players don't feel they always have to farm the same areas of the game repeatedly, diversity is the spice of life.

 

Blizzard'o tikslas, pateikti įvairumo žaidėjams, skirtingiems build'ams skirtingas MP farminimo lygis ir vietovės. Šiuo metu žinome, kad farminti I,IV aktus yra beprasmiška jeigu norime pasiekti maximumą. II aktas nėra įspūdingas, bet sakykim pateiksiu visai neblogą variantą kur galima farminti II akte, čia ypač aktualu tiems kam šiuo metu nusibodęs III aktas. Info rasite šioje skiltyje. Grįžtant prie tikslo:

 

Our goal is to make the monster density in Inferno close enough that factors such as your skill choices and gear level start to become more relevant. Let's suppose you were trying to optimize XP/hour. What if a cookie-cutter Archon build on MP1 had one optimal run, but an SNS Wizard on MP3 had a different optimal run? Different areas also have different monsters with different abilities. Some classes have an easier time dealing with particular monster types, this can cause the “optimal run” to shift as well. If we get the overall densities closer, these other factors will start to become more relevant rather than the current situation where the raw monster density of a run dominates all other factors.

 

Multi Craft
We want to make it easier to craft lots of items, so we plan on giving players the ability to specify how many of an item they want to craft and then to make that many. Want to make 20 Archon Shoulders of Dexterity? Cool, push the button and watch it go.

 

Tas pats bus ir gem'ais nebereikės sedėti ir maigyti begalę kartų pelę kol pagaminsite geriausia gemą.

 

AH tooltip compare
Ever wish you could compare the item you are thinking about buying with the item you are wearing? You want it, we want it, and we hope to have it in game soon.

In addition to the changes we introduce in 1.0.8 we also have longer term plans to address issues that need more attention. I mentioned a lot of these long term plans in the blog and outlined some of our philosophies that will drive the itemization of Diablo forward. One of those ideas that I saw mentioned repeatedly in response to the blog is the fact that class specific items can roll non class appropriate primary stats, we have plans to change this down the road. While random really is at the core of Diablo in so many ways this is certainly one of the areas where it has no potential to benefit players. Wizards don't use Strength, Demon Hunters don't use Intelligence so let's just remove those as potential random attributes on Orbs and Quivers respectively.

 

Pagal viską, klasių daiktai daugiau neberolins jiems netinkamus statsus. Čia kalbama ne tik apie Wizard Orbus ar DH quiver'ius, bet ir armorus, ginklus. Visus klasių daiktus.

 

Visa kita kas buvo parašyta Developer-Journal-Itemization ateis jau po 1.0.8 Patch, ar tai bus 1.0.9 ar tai bus priedas prie 1.0.8 neaišku. Ši inforacija prieinama čia: http://eu.battle.net/d3/en/blog/7534957/developer-journal-itemization-update-05-03-2013

Skaityti daugiau...

Naujausi forumo pranešimai

Reklama


prepaid.lt

 

 

Diablo3.lt - informacinis ir pagalbinis didžiausias lietuviškas Diablo 3 portalas. Kopijuoti diablo3.lt medžiagą be administracijos sutikimo griežtai draudžiama.

Su mumis susisiekti galite el. paštu - Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. © 2008-2014

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas